Forside

fredag 11. februar 2011

Termin

Min lillesøster er gravid og termindato etter ultralyd er I DAG! Jeg går rundt med sommerfulger i magen og venter på telefon om at ting er på gang. Om jeg  rekker frem skal jeg få være med på fødsel!! Hun skal føde i Skien og det er et par timer å kjøre fra Oslo. Sannsynligheten for at jeg rekker det er ikke veldig stor, men jeg håper veldig! Det var ingen tegn til fødsel da jeg snakket med henne i går, og ved forrige svangerskap gikk hun 5 dager over så det kan ennå være noen dager til babyen vil ut.

Jeg heier på deg, lillesøs! Du kommer til å føde verdens fineste prins :)

2 kommentarer:

Josefine www.Prinsessansdagbok.com sa...

MASSA tillykkeklemmer!

Fantastisk att en ny verdensborger snart ser dagens lys :)

Ashi sa...

JA!!!!!! Jeg gleder meg såååå.