Forside

fredag 11. februar 2011

Det tar visst aldri slutt.....

På verken sykdom eller vinter. Henrik ligger ved siden av meg her med magevondt. Vi har vært usikre på om det er omgangsyke eller noe annet. men heller til at det er omgangsyke nå. I går morges var magen hans nesten litt deformert, men den endret seg utover dagen . PA var hjemme med han og i dag er jeg hjemme. Det går ikke en uke uten minst en sykedag for oss....
Så glad var H da han fikk makaroni til frokost i stad. Dessverre var det ikke så mye han fikk i seg men han forsøkte ihvertfall.

Ute blåser og snør det, surt og kaldt. Jeg klarer ikke se noe vakkert med vinter for tiden kjenner jeg. Lengter bare til vår og varmere tider! I morgen skal vi ut å kjøpe nye ski så det kan jo hende det ikke blir så verst med litt vinter til likevel ;)

 Jeg spurte Vilde om hun ville være hjemme med oss idag, men det ville hun ikke. Hun kan ikke komme fort nok ut på og til barnehagen på morgen :)
 Pernille og jeg fikk spise frokost sammen idag, så kos. I går kveld var vi en snartur på senteret og da fikk hun jammen nye klær fra H&M;) Dongeriskjorte og "ride-tights". Jeg har egentlig lagt ned forbud mot shopping denne måneden, neste måned venter London-tur nemlig! Og jeg kjenner meg selv så godt at jeg vet det blir en god del shopping der.

Ingen kommentarer: