Forside

fredag 4. mars 2011

Karnevel

Vi er midt i karvevaltiden for skoler og barnehager. Jeg liker å lage kostymer til barna selv, men i år har det ikke blitt tid til å være kreativ. Vilde har "dilla" på prinsesse-kjoler og går ikke forbi en enseste uten å ville ha den. Jeg trodde alvorlig talt ikke at det startet så tidlig! Det er lenge siden hun fikk sin karneval-kjole. Henrik har kjøpt seg politiuniform og skulle hatt på den om han hadde vært på karneval. Etter en natt med lite søvn og mye vondt var han og vi enige om at han hoppet over karneval i år. Jeg hadde så vondt av han, for jeg vet hvor mye han har gledet seg! Selv er han redd for å bli mere syk og i en barnehage florerer det av smitte. En omgangsyke nå er ikke hva han trenger ihvertfall.

Men Vildisen var mer enn klar for å sprade rundt i sin r o s a prinsessekjole :)


.
Poltigutten vår prøver ut sin nye uniform for en liten stund siden. (ikke så bra bilde nei, men det var det jeg hadde)

Neste fredag er det Pernille som skal på karneval, kostymet er ikke helt klart. Men hun har kommet med ønsker ja.. Vi får se hva vi får til på en ukes tid;)

Ingen kommentarer: