Forside

fredag 1. april 2011

Champagnekurs

Jeg var så heldig å bli invitert med på champagnekurs i går ettermiddag. Kurset var bestillt av to venninner og tilpasset deres venner igjen. Et VIP kurs faktisk:) Jeg gledet meg stort da vi ankom leiligheten i Torggata hvor Kraft Byrå holder noen av sine kurs. Vi fikk smake 6 forskjellige champanger og fikk samtidig servert litt mat til. Tilogmed komle fikk vi! Det var min mammas spesialitet, men dessverre ikke min favoritt rett. Selv med champagne ble det ingen favoritt altså:)
Kurset ble ble avsluttet med Cristal, veldig god (og dyr..)
Damene bak Kraft byrå var fantastiske, Lene hadde en kunnskap av en annen verden og var så flink til å formidle. Vi satt alle som tente lys og hørte på:)

Jeg har aldri tenkt tanken på å melde meg på vinkurs av noe slag, men dette var virkelig spennende og morsomt! Kraft byrå har også en fin blogg. En titt innom anbefales!

1 kommentar:

Ellen sa...

Jeg skulle til å poste en veldig laaang kommentar til deg, men så skjedde det noe og den ble borte!!! Arg..

Fint du likte gaven, syntes den var så søt og forhåpentligvis passet den litt til deg ;-)

Stå på med Henrik, og som du sa selv, klarer dere å lage mer mat fra bunnen av og fokusere på det, så har dere gjort mye allerede!

Klem fra Ellen