Forside

torsdag 28. april 2011

Dukkehus

Pernille hadde en gang et koselig dukkehus. Jeg har hele tiden trodd at vi har tatt vare på det/altså lagret i boden. MEN jeg kan ikke finne det. Vilde skulle gjerne arvet det altså
Nå gjorde jeg et søk på dukkehus på finn.no og jammen fant jeg ikke et maken hus til P sitt:) Jeg kan jo ikke akkurat kjøpe dette synes jeg, det er jo ennå håp om at Pernille sitt dukker opp!

I påsken lekte Vilde med et gammelt 70-talls Lundby hus som bestemor har stående. Hun har skjønt dette med dukkehuslek og koste seg med å plassere møbler og dill

Visst var det koselig hjemme hos familien Lundby på 70-tallet også :))

Om jeg ikke finner dukkehuset til Pernille, skal Vilde få et til bursdagen sin. Det finnes så uendelig mange fine dukkehus å velge imellom. Aller helst skulle jeg ønske vi hadde plass til et stort ett...
(dette kan kjøpes her)

Dukkehus har alltid fasinert meg, det er vel derfor jeg er så oppsatt på at mine jenter må ha det. Jeg fikk nemlig aldri et eget da jeg var liten, men bygde stadig selv med bøker og stoler :)

Ingen kommentarer: