Forside

tirsdag 12. april 2011

Kveld

Middag ble spist på Ikea og madrass ble valgt (kan handles når vi får hjelp av en med stor bil). Vi har kjøpt inn dyner, puter og sengetøy til vår lille hytte. Nå føler jeg at vi nærmer oss campinglivet altså.

PA tok ansvar og prøve madrassene som best han kunne!

Vel hjemme fra Ikea med tre regnvåte og trøtte barn ble det bare et lite kveldsstell før vi hvisket god natt  til de små og jeg fikk besøk av en søt kollega. Hun skulle egentlig bare levere tilbake en lekegrind, men jeg synes det er så hyggelig med besøk at jeg "tvang" henne på ordentlig besøk:))
God salat til kveldsmat, skravling og latter er en herlig avslutning på dagen!
Den fine kannen med blomst i fikk jeg i gave av kollegaen. Passet perfekt på mitt lille bord i gangen. Takk Cathrine!

Ingen kommentarer: