Forside

torsdag 5. mai 2011

Alt på en (ettermid)dag

I ettermiddag fikk jeg endelig frisket opp håret med nye lyse striper, før jeg løp videre på mammatreff hos Anita. Innimellom frisørbesøk og mammatreff var jeg innom hjemme og dusjet to barn, samtidig som jeg stelte meg for kveldn. Jeg har en lei tendens til å få alt på en dag! ;) PA var på møte og Mor hadde rykket inn som barnevakt.

Mammatreff var som alltid proppet med god mat og drikke, glade mammaer og herlig skravling! Min forkjølse er stadig tilstede, og stemmen er på vei bort. Jeg måtte takke for meg litt før de andre i kveld og luske hjem gjennom den mørke skogen alene. Litt godt å krype opp i en varm sofa og hvile litt før Ole Lukkøye banker på nå kjenner jeg.
Jeg fikk luftet min fine, nye kjole for anledningen! Veldig fornøyd altså:)

Håper dere har hatt en fin dag - snart er helgen her igjen!

Ingen kommentarer: