Forside

tirsdag 24. mai 2011

Dresskode

Svart!

Jeg har ikke noen fine svarte klær har jeg nettopp oppdaget. Min lille sorte er to nummer for liten, og flere år gammel. Det er sikkert en skam at jeg ikke har investert i en ny ;)
Så nå står jeg her da og har skikkelig k l e s k r i s e! Min kjære Josefine har nemlig invitert meg med på visning i kveld og dresskode er BLACK.

Etter intens leting i skapet (som forørvrig er sortert etter farge uten at det hjelper) har jeg funnet en stykk gammel Lindex tunika, en svart "skinn"tights og en svart dressjakke. Dette får bare duge i kveld, jeg krysser fingrene for at ikke Jan Thomas velger å kaste terning over mitt antrekk akkurat i dag, haha

Er det helt krise-ut med "skrukkete" tunika eller??? Jeg kan jo alltid stryke den.... :))

Men uansett, JOSEFINE og PETRONELLA jeg gleder meg til en kveld med dere!! :))

1 kommentar:

Mariann sa...

Er ikke det sånn skrukkete tunika som skal være skrukkete :-)... Tror nok du blir kjempefin uansett. Kos deg masse på vift.
KLEM