Forside

søndag 5. juni 2011

Å herlige søndag

En lang og solfylt søndag ble tilbrakt hjemme. Solen gjemte seg bak skyene i formiddag så droppet hele strandturen. I stede gikk vi igang med rydding og vasking av terrassen. Hageslangen fikk svingt seg og nå ser det rent og pent ut utenfor hos oss igjen. Jeg vil gjerne lage til et fint uterom, men veldig snart skal terrassegulvet fikses, og vinduer byttes så det er vel ikke noen vits å legge for mye jobb akkurat der ute i sommer. Nye puter til hagemøblene tror jeg kanskje det må bli uansett.

I morgen tidlig skal Henrik inn på sykehuset for å fikse på stomien sin igjen. Vi vil gjerne at den skal slutte å falle ut i tid og utide. Jeg håper og tror at det er en liten greie og at han kanskje tilogmed får komme hjem igjen samme dag. Det blir en tidlig start på dagen for oss med oppmøte 7.30 på sykehuset. Jeg tror jeg må kjøre PA og H til sykehuset, så tilbake med Vilde i barnehagen, og så på sykehuset igjen... Mye frem og tilbake, men det ordner seg :)

Håper dere hat hatt en fin helg!

Ingen kommentarer: