Forside

tirsdag 14. juni 2011

Sommeravslutning og migrene

Dårlig kombinasjon! Jeg har slurvet med måltidene og stresset litt for mye i dag. Det gikk ikke så bra denne gangen.
Uansett var avslutingen i 5 klasse veldig fin, hyggelig samvær og morsom underholdning av elevene.
Et år går så fort, snart har jeg barn på ungdomskolen.
Jentene var sommerfine i hvitt i dag:-) Det er hyggelig å kle dem likt synes jeg.



Mitt kamera er stadig forsvunnet så det blir bare dårlige mobilbilder her. Beklager!

Nå må jeg ta min migrene og legge meg, migrenemedisin er inntatt så jeg satser på å  våkne frisk i morgen.

Takk for i dag:)

3 kommentarer:

Snart tretti sa...

Usj, håper du våkner friskus i morgen! Og da må du spise ordentlig og drikke masse vann! KLEM fra meg:)

Snart tretti sa...

Og jentene var supersøte i matchende klær!

Anonym sa...

Takk Grommis! Formen er topp i dag:) Vilde var litt sint på bildet som du ser ;) klem