Forside

onsdag 15. juni 2011

Salg

Etter svømming i kveld snek Pernille og jeg oss til en liten shoppingtur. Flere butikker har startet sommersalget, og litt basisklær til barna ble med hjem. Mest til Henrik denne gang. Han trenger stadig påfyll...

 I love jakker som denne til H

Joggebukser og t-skjorter får man aldri nok av. Lindex har gode barneklær til barnehage bruk synes jeg.
Jentene fikk hver sin jumpsuit, mor fikk truser og sko. Så alle var glade, bortsett fra  PA fikk ingenting, stakkar ;)

Det er gøy med salg når man finner fine ting, og ting man faktisk trenger. Jeg har gjort mine bomkjøp på salg ja :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bomkjøp høres kjent ut OG ikke minst : jeg kjøper denne og så passer den til neste sesong. Problemet er bare det at når den sesongen kommer har jeg glemt både plagget og ikke minst hvor jeg har lagt det:)

Gleder meg til å komme meg på ferie og handle, syns de har så mange flotte svenske merker:)

Ha en flott torsdag og visdomsplakaten din tar jeg med meg:)

Klem

Josefine www.Prinsessansdagbok.com sa...

haha du bomkjöp? ;-)