Forside

tirsdag 21. juni 2011

Spontan ferie

I dag tidlig sjekket min mamma og tante inn hos oss. De er verste hushjelpene for oss :) Klær og leilighet er vasket. Pernille, Henrik og Vilde får masse oppmerksomhet og kos. Veldig godt med litt familiebesøk akkurat nå. I anledning besøket har jeg tatt to dager fri. Så onsdag og torsdag blir det feire på denne jenta. Gleder meg! 

Jeg fikk mine timer hos frisøren i ettermiddag, håret er stripet og klippet. Så godt å få det gjort! 

Nå skal busehue' takke for i dag og krype til køys i tid! Jeg behøver min skjønnhetssøvn vet dere.

PS. I morgen har jeg en kinodate med min mann, hvilken luksus å ha mormor og tante her! Vi har ikke vært på kino siden "forlovelsestiden"

2 kommentarer:

Mocca sa...

Fin farge.

Anonym sa...

Det ble kjempefint ! Jeg må komme meg til frisøren snart jeg og. Men det er så mye som kommer foran heele tiden...
Linda