Forside

onsdag 6. juli 2011

Fornuftig

Jeg føler meg så fornuftig når jeg nå tusler inn i sengen. En god natt søvn er det beste jeg vet:) 

I ettermiddag og kveld har vi vært hos gode venner/naboer på middag og lek. PA og jeg snakket om hvor heldige vi er som er omgitt av så mange fine mennesker, hvor trygt det kjennes at Henrik har venner fra barnehagen som skal gå i samme klasse som han på skolen og hvor fint det er å bo akkurat her. Jeg kjenner en stor takknemlighet for alt vi har. Vi snakker mye om hvor og hvordan vi har lyst til å bo i fremtiden, og var mer eller mindre bestemt på å flytte ut av Oslo. Men så kjennes det litt skummelt også. Både for oss og barna. Det tar tid å etablere seg på et nytt sted. Jeg drømmer om hus med hage og nærhet til sjøen, helst i et nabolag med barn i hvert hus. Vi har det jo så bra her også, om leiligheten begynner å bli liten og sjøen er milevis unna ;) 

Alle disse tankene får fortsette å surre i morgen, nå sier vi GOD NATT :)

Ingen kommentarer: