Forside

lørdag 24. april 2010

God morgen, lørdag

I natt fikk Vilde sove på Pernille sitt rom. Jeg har hele tiden tenkt at bare hun sover bort fra meg vil hun sove bedre. Men det stemte ikke sånn umiddelbart. Kvart på tre i natt fikk jeg endelig lagt henne fra meg og kunne gå inn i min egen seng og legge meg. En time senere var hun våken igjen, PA gikk inn til henne. Men da gråt hun høylytt og vekte sin kjære storebror. Så da var det inn i sengen til meg, mens PA trøstet Henrik og fikk han til å sove igjen. Vilde sovnet etter en god stund. På egenhånd faktisk (altså ikke ammet i søvn) ved siden av meg, på tvers i sengen vår. PA sov resten av natten på sofaen.
Nå glemmer vi denne natten og gleder oss over at solen stråler ute! V og jeg skal gjøre oss klare for jentetreff og loppis, mens H og pappaen skal turne.

Nå har blomsterbutikkene flyttet ut og fyller fortauet med herlige vårblomster! Jeg gleder meg til å plante på terrassen. Men inntil da kan man ha litt blomster i stuen, løp og kjøp ;)

GLAD LØRDAG!

1 kommentar:

Snart tretti sa...

Huff, hørtes slitsomt ut:( Godt at solen skinner og at trøtthet blir litt lettere å takle da. Vi la oss kvart på ti i går, hjelper ikke mye at barnet sovner tidligere, når vi ikke vet å utnytte det.. Så kvart på fem var jeg LYYYYYSVÅKEN.. men klarte heldigvis å sove litt til. Men godt var det jo så klart!

Her blir det også loppis, hurra! Jeg vil ha meg en gul vase, skål eller et eller annet, og kanskje en gyngestol til mini. God jakt:)