Forside

mandag 12. april 2010

Ny uke, masse ting på planen

Nå sitter jeg her med en følelse av at vi har tatt oss litt vann over hode denne uken. Jeg er så dårlig på å takle rot og her sitter jeg i et kaos av garderobedeler, hybelkaniner, skittentøy og oppvask. Det må nødvendigvis bli sånn når man har ting å fikse, og vi får ikke gjort alt på en dag. Vi får unna litt hver dag, og jeg må bare jobbe med meg selv og ikke la meg stresse av rotet;)

I løpet av dette innlegget har jeg tatt opp til flere telefoner så nå er ihvertfall opplegget for 4. klasse og skoleovertagelsen klart! Jeg fikk booket inn min snille kollega Bjørn som skal ha litt undervisning i krimialteknikk med dem. Nå er jeg så glad, det kommer til å bli en kjempe fin dag for P og klassen! De har masse spennende på timeplanen. Først Bjørn, så turn og til sist kjemiforsøk! Jeg håper jeg kan være der hele dagen og få med meg alt:)

Jeg ønsker dere alle en fin uke med masse solskinn!

1 kommentar:

Mariann sa...

Det er ikke moro med rot og kaos, det vet jeg alt om. Men snart er det ferdig og dere kan nyte den "nye" leiligheten. Håper du har hatt en fin mandag ihvertfall... sola er vel med på å bidra til det :)