Forside

tirsdag 6. april 2010

Ute av rutine

Min lille Vildis er ikke helt fornøyd med at hverdagen har startet igjen. Hun er rett og slett sint i dag. Hele påsken har hun hatt så gode rutiner, sovet og spist til faste tider. Men i går skjedde det noe og i dag er alt bare tull. Vi trillet en tur, men da hylte hun hele veien så jeg måtte bare gå inn igjen. Hun sovnet litt i sengen til slutt, men noen 3-timers hvil har det ikke blitt i dag.


Klaterer opp overalt! Stå er livet:) Her i rotet på Pernille sitt rom i dag tidlig.

Nå skal V og jeg ta oss en runde med målebåndet! Jeg planlegger garderobeskap i dag;)

1 kommentar:

Snart tretti sa...

Her hadde vi også en suring i dag! Den første dagen siden hun ble født, så skal vel ikke klage, men.. Alt har liksom vært galt og bare tull.. Kanskje hun savnet pappa hjemme på dagtid? Ikke vet jeg.. håper de står opp med riktig ben i morgen:) nesten like pysjer har de også:)