Forside

tirsdag 6. april 2010

Før jeg sier god natt

Fordi denne dagen bare ble tull fikk jeg ikke tid til å vise dere Vildes nye "rom". Før nå. Det er selvfølgelig ikke et ordentlig rom, for vi har ikke nok rom i denne leiligheten. Vildisen skal derfor få en sovehule på boden! Vi har diskutert frem og tilbake alle mulige løsninger for hvor hun skal sove. Henrik er fortsatt veldig vàr på lyder og vekkes stadig av Vilde. Det er derfor ikke beste løsning at de deler rom. Enda. Men Pernille er mer hardfør. Hun vil gjerne dele rom med Vilde, men jeg synes ikke det er helt "riktig". Så da blir det en mellom løsning. Ved siden av P sitt rom er en liten bod. Ved å lage en åpning inn fra P sitt rom blir det et lite ekstra rom og vil fungere fint som sovested for Vilde. Mener vi ganske bestemt nå:) Når V og H blir litt bedre til å sove sammen bytter P og H rom så deler Vilde med Henrik. Jeg ser for meg at dette vil fungere fint en 3-4 år frem i tid. Til Henrik begynner på skolen er vel det som er tanken. Da må vi nok gå for et rekkehus. Men sånn som ting er nå har ingen av oss lyst til å flytte herfra, så da finner vi løsninger som fungerer best mulig!
I tillegg til å lage en prinsesse-hule skal vi også sette opp nye, skikkelige garderobeskap her. Det blir en del å holde på med fremover. Våren er tid for fornying og oppussing:)


På denne veggen blir inngangen til V sitt "rom". Gleder meg til å begynne på prosjektet! Nå er jeg i full gang med å se på hylleløsninger og farger til Vildisen:) H og P sine rom skal også få en liten oppløftning har jeg tenkt.

Ingen kommentarer: