Forside

onsdag 7. april 2010

Omgangsyke

En dag i barnehagen etter ferie og H ligger rett ut med omgangsyke. Typisk kjedelig! Jeg ringte barnehagen og de sier ingen andre er syke, enda. Så da vet ikke om det er noe han har spist eller om det er smitte. Får bare se an og håpe at det er noe som går fort over. Han er ved godt mot selv ihvertfall :)

Dagens planer er et par møter i ettermiddag/kveld. Ellers går dagen til å pleie min lille prins. Vi koser oss med Brannmann Sam nå. Han er helten i livet til H;)


Farfar har sendt bilder på mail fra påskens harrytur


Gutta som tok ansvar for påskehandelen, flinke! (jeg er sikker på at H kommer til å bli enhver svigermors drøm, haha)

2 kommentarer:

Mariann sa...

Å, nei så kjedelig med omgangssyken. Vi har jo hatt en god runde her i huset så vet hva du snakker om. Men Emilie ble det spying en hel helg, dvs fra fredag til søndag, men mandag var hun ganske fin igjen, så håper det gjelder for dere også. Og så spennende med Vildes nye rom :). Her har jeg havnet under dyna, dvs jeg har ikke klart å stå opp... litt tett i nese og hode og kropp... men har også et lite oppussingsprosjekt på agendaen så håper det snart løsner :). God bedring til dere. KLEM

Birgitte sa...

Likte ogsaa godt Brannmann Sam da jeg var liten :) Han er faktisk fra Wales der jeg bor, Pontypandy er sammensatt av byene Tonypandy og Pontypridd. I Pontypridd finnes faktisk den broen han kjoerer over i aapningen av hver episode :)