Forside

søndag 25. april 2010

Vår bryllupsdag

25. april er vår magiske dag. Dette er dagen vi sa JA til å dele livet sammen. Vi hadde allerede bodd sammen flere år og hadde fått Henrik sammen, men likevel føles brylupet som en ny start. Å gifte seg var fantastisk på alle måter!


bryllup per arne og aslaug 250408 042 bryllup per arne og aslaug 250408 043

(jeg måtte finne bilder fra min gamle blogg, alle våre bilder fra bryllupet finnes på cd og i min gamle pc)

Dagen i dag skal vi bare være hjemme og kose oss. I ettermiddag får vi våre gode venner Marianne&Co på besøk.

Glad søndag!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Gratulerer så mye med bryllupsdagen! Fine bilder:)

Koselig at du ble så glad for å vinne:) Jeg sender produktene så fort jeg kommer meg på posten til uka!

Klem

Josefine www.Prinsessansdagbok.com sa...

Happy Wedding Day sötisar! Jag önskar er en dag fylld av kyssar, champagne & KOS. Vi är så glada ni fann varandra och att vi fann er :)

Puss

karina sa...

gratulerer så mye begge to!!