Forside

mandag 24. mai 2010

2. pinsedag

Å så godt at det er fridag i dag! Mitt hode er vondt og barna er kranglete. Ikke helt den beste starten på dagen skal jeg innrømme. Men ute skinner solen og sommeren ser ut til å vare noen timer til så jeg tror redning er å komme seg ut ;)

Mine planer for dagen er å rydde på plass tøy og ting, og om det skulle bli tid og lyst til overs tenkte jeg å ta en tur på hagesenteret for å kjøpe litt uteblomster. Jeg planter alltid før 17. mai, men i år var det så kaldt at jeg utsatte det.

Når man har vært sammen med familie hele døgnet et par dager blir det tomt å komme hjem. I går på denne tiden satt vi på terrassen til Mormor og spiste vafler mens hun stekte. Ingenting er mer kos enn det! Akkurat nå kjennes det for lenge til sommerferie og neste Telemark-tur...










Vi savner dere!

1 kommentar:

Josefine www.Prinsessansdagbok.com sa...

Vilka underbara bilder käraste! Hoppas ni sovit gott och att du får dig en god kaffe på väg till jobbet. Pussar