Forside

tirsdag 11. mai 2010

Hektisk

Det skulle bli en ganske stressende avslutning på min permisjon. I dag har ikke alt gått helt som planlagt. Jeg dro på jobb for å være med på avskjeden til kollegaen, men allerede på vei dit ringte barnehagen og sa at Henrik hadde hatt lekkasje. De hadde byttet, men gjort noe feil og trengte råd for å fikse det. Litt frem og tilbake så så det ut som det gikk fint. Men etter en time på jobb ringte barnehagen igjen og Henrik hadde lekkasje på nytt. Vanligvis er ikke det noe problem med lekkasje, men nå hadde de ikke mer stomiutstyr. De hadde glemt å sjekke beholdningen sin, det skal selvfølgelig ikke skje. Og når det skjer så er verken jeg eller PA i nærheten. De fikk tapet og ordnet såpass at han klarte seg til jeg kom. Jeg måtte jo bare løpe på første bane til barnehagen. Planen var at Solveig skulle hente H i dag fordi jeg skulle på kurs i ettermiddag. Snille Solveig kom likevel og møtte oss til H sin store glede!
Mor hadde passet V mens jeg var på jobb og heldigvis var hun hjemme hos oss når jeg måtte dra videre på kurs. PA satt nemlig fast på banen. Der var det full stopp plutselig.

Jeg kom meg på kurs, og PA kom seg hjem. I kveld var livet ved det normale igjen:)


Min lille solstråle takker for i dag!

1 kommentar:

Mariann sa...

Oj, det hørtes ut som en veldig stressende dag- Godt dere landet med begge bena på jorden nå i kveld. Nyyyt de siste dagene før jobbverden starter. KLEM