Forside

tirsdag 11. mai 2010

Siste dagen

Det er vemodig å tenke på at dette er min aller siste mammapermisjonsdag. For resten av livet. Jeg har fått tre fantastiske barn, og takket være velferdsordningen i Norge har jeg hatt muligheten til å være hjemme med dem et helt år. 365 deilige dager med babykos. Fra i morgen tar PA over. Jeg har tatt to feriedager siden torsdagen er fridag og vi får hjelp til å gjøre ferdig soveplassen til V denne uken. Så jeg begynner faktisk ikke på jobb før 18. mai. Men likevel kjennes denne dagen veldig som the end...

Ute stråler solen, og himmelen er klar blå. Vilde sover søtt på terrassen og resten av gjengen er der de pleier å være i ukedagene.





Store, store prinsen min! En pappa i klassen til P sa til meg en gang at det er godt det er på barna man ser at man blir eldere ;) Nå har jeg snart 3 store barn, det er helt rart å tenke på!

Oi, oi for et rotete innlegg. På tide å stelle seg for dagen! Dagens plan er en tur på jobb faktisk. En kollega skal gå av med pensjon og det skal være en liten avskjedsstund for han i dag.

2 kommentarer:

Snart tretti sa...

Det skjønner jeg må være vemodig altså! For meg virker permisjonen endeløs (på en positiv måte altså!), jeg kan ikke forstå at dette fabelaktive livet skal ta slutt;P men man blir vel klar når man kommer seg dit!

Godt du enda har fri en liten uke da:)

Josefine www.Prinsessansdagbok.com sa...

Så vackert du skriver jag fällde en tår.. Är så glad i dig och det liv vi har sammen. Permisjon or not =) Puss och SOV GOTT!