Forside

tirsdag 15. juni 2010

Sliten

Det er en litt sliten Ashi for tiden. Jeg synes det er toppen å være tilbake på jobb, men kroppen er ikke helt med. Jeg er ikke syk altså. Tror vel det er søvnmangelen som slår inn. Det er jo snakk om 10 måneder med mindre enn 4 timer søvn hver natt. NÅ for tiden sover prinsessen ganske så godt, så ting kommer til å gå seg til. Jeg måtte bare nevne det, sånn i tilfelle jeg kunne få litt medfølelse;)
Neida, jeg må bare komme inn i rutinene tenker jeg. Og komme meg i seng om kvelden sånn at jeg får mest mulig søvn! Dumme-dumme meg som sitter opp altfor sent.


(dokumentasjon på en rynkete, trøtt Ashi)

Sånn ellers her på Skansen har vi hatt en rolig ettermiddag meddeilig sol på terrassen. P hadde besøk av HM og de var så søte og lekte en masse med både H og V.


Fineste prinsessen med jordbær på kragen, hun likte det ikke nemlig :)

V E N N I N N E R

Nå skal jeg ta til fornuften og komme meg i seng. I morgen er en ny dag med nye muligheter :o)

1 kommentar:

Josefine www.Prinsessansdagbok.com sa...

Energikramar!!!
Kommer sakna er i helgen men vi ses väldigt snart.

Puss & Kram