Forside

fredag 25. juni 2010

Trøsteshopping

Dette er ikke min dag. Jeg har bare vært sliten i dag og da går ofte ting galt. Etter å ha lest brevet med Vildes prøvesvar ringte jeg Josefine. (Refleks:)) Samtidig som jeg fortalte Jossan om allergi byttet jeg bleie på Vilde. Og med Vilde på armen og telefonen på skulderen skulle jeg gå ut i stuen, vips falt den i gulvet. Og borte var både Jossan og alle signaler. Skjermen sprakk! Så nå er PA igang med å sjekke ut ny telefon til meg. Jeg er ikke i stand til å sette meg inn i sånt akkurat nå :)

Men det jeg skulle vise dere var min nye veske!


Denne så jeg tidlig i våres i et eller annet blad og fikk for meg at jeg måtte ha en sånn. Men fant den ikke noe sted, og hadde egentlig gitt opp. Helt til jeg gikk forbi parfymeriet på vei til Rema i dag! Der hang den så fint, perfekt trøsteshopping tenkte jeg:)
Jeg trøsteshoppet en bukett peoner også, mine favoritt blomster! Nå kan helgen bare komme:) I morgen tar vi turen til grenseland for å shoppe mat. Sverige er mye bedre på allergimat også. Vet dere at ingen Rimi-Rema-Kiwi butikker har babygrøt uten melk? P fikk risgrøt da hun var liten, men nå inneholder den også melk. Jeg fant til slutt en pose med havrebrød blanding som kunne brukes som grøt også, den er fri for både melk, egg og hvetestivelse. Nyhet fra toro:) Det får bli Vildes frokost i morgen.

OG best av alt i kveld, PERNILLE har kommet hjem! Brun og blid med gaver til oss alle:) Nå sover hun godt i egen seng, det hadde blitt sene kvelder i Kragerø:)

3 kommentarer:

Josefine www.Prinsessansdagbok.com sa...

Darling du är SÅ värd pioner och ny väska!

KOS er massor idag nu, ett tips är att köpa osten Halloumi som kan grilles eller stekes, mmmm.
Pussar & Kramar ifrån oss

karina sa...

godt det var telefonen og ikke vilde du mistet i gulvet! ; ) jeg leste litt fort med en gang og måtte dobbeltsjekke! men veldig kjedelig da. fin veske ihvertfall!

Camulen sa...

Det var da kjedelig med slike prøvesvar! Får håpe du raskt får snakke med en lege så du får litt mer nyttig og konkret informasjon. Også håper jeg nettene dine blir litt mer fylt med søvn fremover. Det hjelper å ha overskudd når man skal takle kjipe ting... Klem