Forside

tirsdag 29. juni 2010

Vel hjemme!

Gleden var stor da legen sa vi fikk dra hjem i dag! Vilde er i fin form, og matlysten er på vei tilbake. Hun sover godt både natt og dag. Blid er hun faktisk alltid....





Selv med høy feber og masse sykdom i kroppen er hun som dette.






Min diva ;)

Vi er faktisk ikke helt sikre på om det var nyrebekkenbetennelse Vilde hadde. Prøvene ga ikke noe endelig svar. Alt vi vet er at det var en infeksjon. Antibiotikaen har hjulpet, nå skal hun fortsette med medisin i sju dager. Så håper vi aldri mer hun skal plages av noe sånt igjen!

I dag har vi bare kost oss hjemme alle fem. Leiligheten har fått en vel fortjent opprydding og barna har badet. Vilde er litt sliten enda. Det er visst jeg og. I går fikk jeg verste migrenen og måtte ty til ordentlige migrene medisiner, det er ca to år siden sist. Nå ammer jeg minimalt så det skal være trygt å ta dem.

I morgen er det jobb på meg og pappaliv på PA. Pernille har en date med sin bestis og Henrik skal i barnehagen.

LYKKEN er faktisk en normal hverdag akkurat nå!

1 kommentar:

Camulen sa...

Godt å høre at det går bra med lille Vilde-mor! Håper på gode dager for dere nå! Klem