Forside

mandag 19. juli 2010

Litt vemodig

...Å reise fra familie og fra favoritt byen vår. Åtte fantastiske dager har vi hatt!

I helgen møtte jeg to gode barndomsvenninner, besøkt lillesøster med familie og så var vi var på båttur og møtte Mor, Farfar og tante Astrid i byen. De var på vei på ferie på vestlandet. Henrik har lekt masse med sin kusine og Pernille har lekt med sin sommervenninne.

Når vi er her i Kragerø vil jeg bare være her, da ser jeg på hus og fantaserer om å flytte hit. Men når vi kommer hjem ser jeg hvor bra vi har det der også, med familie, gode venner og naboer. Jeg er nok ikke helt klar til å flytte fra Oslo enda ;)


Vilde synes ikke det var så gøy å kjøre båt, babyen hennes var selvølgelig med. Den er en ny favoritt!





Gjett om H var kongen på havet ;)


Aller beste Cecilie med familie kom til oss i går, ingen får meg til å le som henne! Hun er alltid full av energi og glede. Vi treffes så ofte vi kan, men det blir sjelden mer enn to ganger i året. Vi bor langt fra hverandre...

Men nå får jeg gå tilbake til pakkingen! Vi blogges fra Skansen :)

1 kommentar:

karina sa...

kragerø er veldig koselig by, skjønner at du tenker sånn! god tur hjem!