Forside

tirsdag 20. juli 2010

Slappfisker

Det går i sakte tempo her i dag. Turen hjem i går ble lang, Vilde gråt det meste av veien. Jeg tror hun hadde litt mageknip. Vi var sent hjemme og barna sovnet ikke før halv tolv! Så i dag tar vi igjen litt søvn, pakker ut, rydder og handler mat.

Pernille og jeg planlegger en tur på Ikea i løpet av ettermiddagen. Vi skal sortere og fikse rommet til Pernille. Faktisk skal vi prøve å bytte om litt på soverommene her, alltid noe jeg vil endre på ;)

I morgen planlegger vi en tur til Strømstad. Egentlig var planen Gøteborg, men verken P, H eller PA og jeg føler at det er behov for å være borte så mye mer denne ferien. Det er litt slitsomt å farte rundt hele tiden også.

I mangel på bilder fra dagen i dag får dere se noen flere feriebilder....

Vår egen kaptein Sabeltann...

Kos med morfar...

Bestemors vafler med jordbær fra egen hage...

Mor og datter i Kristiansand

Ute regner det så det passer med innkos og avslapping i dag. Jeg blir litt "stresset" på at vi må gjøre noe U T E når det er fint vær jeg.

3 kommentarer:

karina sa...

for en flott sabeltann! ;)

Camulen sa...

Gratulerer på etterskudd med fine Vilde!!

Mariann sa...

Velkommen hjem... vi kom også hjem igår, og det er deilig å være hjemme kjenner jeg. Emilie trives også best hjemme... ser ut som dere har hatt det topp i Kragerø, god tur til Strømstad forresten... og grattis til Vilde på etterskudd :)