Forside

torsdag 2. september 2010

Turn for gutter

I kveld startet Henrik på nytt turnparti, og han elsket det. Jeg velger å tro gutten er et naturtalent som kan nå langt, haha ;)

Ikke alle gutter er fotballgutter, men det er ofte lite annet å velge i for små gutter. Veldig få gutter velger turn eller dans også, selv om mange kanskje har lyst til å det. På turnpartier er det som regel stort flertall av jenter i rosa tyll. Partiet H begynte på er et rent gutteparti for 4 - 6 åringer. Supert tilbud!

Jeg kjenner at jeg savner å være turntrener akkurat nå. Det finnes litt for lite tid i hverdagen til at jeg kan kaste meg ut i turnverden igjen, men å være med H på trening og hjelpe til der er gøy! H og jeg kommer til å få mange fine torsdags kvelder utover høsten :)


Min egen lille, stor prins! (bilde fra en sommerfest, derfor cola flaske :))

Ingen kommentarer: