Forside

torsdag 2. september 2010

Velkommen september

Jeg tror kanskje september er min favritt måned! Sommer går over til høst, alle de vakre høstfargene kommer sakte men sikkert frem. Frisk, kjølig luft.


Husmor-looken! Blek, men fattet ;) Klærne henger ute ser dere:)

Solen stråler over Skansen i dag!

Vi har hatt besøk av stomisykepleier fra Homecare i dag, fått tips og råd til stomistellet. Henrik plages litt av sår hud og lekkasje for tiden. Sykepleieren skal også ha kurs/møte med barnehagen om en uke så da er det greit at hun har sett Henrik, stomien hans og utstyret han bruker før det. Jeg er så glad for at vi bruker Homecare som leverandør av utstyr, de er best på service og tilgjengelighet!

Nå nyter jeg min fridag, men god lunsj og bok i sofaen. P tittet nettopp inn døren, men hun har med en venninne selvfølgelig :) Og da er ikke mammaen så spennende å prate med vet dere.

Ingen kommentarer: