Forside

lørdag 9. oktober 2010

Pause fra hverdagsrutiner

Ny energi er fyllt på etter 3 deilige dager på Solkysten. Torsdag hadde vi sommervær! Masse god mat har vi fått på besøk både her og der:)

Denne gangen ble det mest tid med min lillesøster og hennes familie + bestemor og bestefar. Henrik elsker å leke med sin kusine, og det er klart det må prioriteres.

 Det bor en liten baby i denne magen og jeg skal bli tante- gjett om jeg gleder meg!
 Vilde prøve ut alle de nye tingene til lille nye babyen. Jeg tror hun godkjente det meste;)

 Glade barn som har lekt ute både i regn og sol
Vilde fikk en ny favoritt, en blanding av bamse og baby. Den er med henne hele tiden nå.



Fredagen avsluttet vi med bursdagsfeiring og pizza på Sjøloftet i Brevik. Min svoger fyller år i dag, gratulerer!


Jeg har funnet masse skatter på en fantastisk bruktbutikk, i dag rydder jeg og fiker her hjemme. Nå har jeg kommet på at mye av våre arveting skal frem i lyset sammen med de nye (gamle) tingene jeg har kjøpt :) Jeg skal vise frem i neste innlegg, nå må nemlig Vildemor ha mat sier hun;)

1 kommentar:

Mariann sa...

Så ut som noen herlig dager :), og så spennende med tantebarn på gang da :) Gratulere. Og disse skattene gleder jeg meg til å se :o)
Håper du har en fin søndagskveld....
KLEM M