Forside

søndag 21. november 2010

Hjemmetid

Jeg hadde så mange planer for denne dagen, men så endte det visst med at jeg sovnet fra alt. Etter alle inntrykk denne uken var vi en sigen gjeng her i dag. Vilde var klar for formiddagshvil omtrent før hun stod opp. Hun virket ikke helt i form så jeg tok henne inn i sengen og la meg sammen med henne. Jeg sov i to timer og hun i nesten fire! 
Resten av gjengen slappet av med Skomakergata på dvd fra sofakroken.

Nå som det er tid for julekort tenkte jeg at det var på tide å benytte snøen og ta noen vinterbilder av barna. Men det er noe med at planlagte bilder sjelden blir bra for min del :) Tok masse bilder, men om de kan brukes til julekort er jeg veldig usikker på. Jeg har noe mange andre bilder på "lager" så noe skal jeg få til i år også :) 





Siden vi alle er i julesteming her om dagen ble det ribbe til middag! Ikke fullt så mye tilbehør og dill som på julaften selvfølgelig. Men mye mat ble det så vi tok like godt med oss all middagen inn til Kari og jentene og spiste sammen med dem. Kari hadde dekt fint bord og bakt kanelboller. Veldig hyggelig med gode naboer!

Ingen kommentarer: