Forside

mandag 22. november 2010

Ny uke og nye gleder

Uken starter med Lilleputt treff. Det er så koselig, og veldig luksus å komme til ferdig middag. Henrik var skeptisk i starten, men nå synes han det er gøy. Vilde og Pernille elsker jo alt som er sosialt ;)

I morgen skal jeg på brannvern kurs, jeg vet ikke om det er så moro, men nyttig håper jeg det er. Farmor og Tante Astrid henter i barnehagen så da vet jeg om et par små som blir glade.

Sånn går denne uken videre, noe å glede seg til hver dag for alle.  Jeg gleder meg mest til torsdag og Nøtteknekkeren i Operan med Pernille og Josefine;)

Torsdag er også dagen for å ta frem adventspynten tenker jeg. Det er like koselig vært år.

Klokken går fra meg som vanlig, jeg må visst komme meg ut og på jobb.

Glad mandag, håper dere også har noen hyggelig planer for uken!

Ingen kommentarer: