Forside

tirsdag 14. desember 2010

Rød og hvit jul

De to siste dagene har jeg vært mer effektiv enn hele desember tilsammen. Julegaver har blitt handlet, leilighet ryddet, vasket og julepyntet. Pernille ligger fortsatt syk, men vi håper hun skal våkne frisk og rask i morgen.


Ihvertfall er stuen blitt rød og hvit nå. Resten av leiligheten mangler litt pynt. For første gang har vi røde gardiner, jeg vet ikke helt hva jeg synes enda...

I går ble Lucia feiret i barnehagen og Vilde gikk i sitt første luciatog



Henrik nektet å ikle seg hvit kjole så han tok på nissedressen sin :) I morgen er det nissefest i barnehagen. Han gleder seg stort. Nissedress er favoritten for tiden. Jeg har så dårlig samvittighet for at jeg har glemt å kjøpe nisselue til Vilde. Hun får en rød kjole på i morgen, jeg håper hun er fornøyd med det..

Mine 3 feriedager er over, jeg hadde så mange planer, men med sykdom i hus har man nok med å ta dagene som de kommer. Heldigvis mangler bare 2-3 små julegaver, litt julepynt , utsendelse av julekortog siste husvasken.

Ingen kommentarer: