Forside

mandag 3. januar 2011

Det er ikke lett altså!

Å lage en fin, personlig header. Jeg har stadig irritert meg over at jeg ikke kan, at jeg ikke forstår hvordan ting skal gjøres. Min kjære PA gjør så godt han kan for å hjelpe meg, men han er utvikler ikke webdesigner. Men han kan absolutt en hel del mer enn meg selvfølgelig. Nå har jeg lastet ned både Picasa og Photoscape, lest "oppskrifter" på hvodan lage header. Og alt jeg får til er denne enkle kollasjen som dere ser her. Nå får den bare være sånn helt til jeg føler trang til å endre den. Jeg vet teksten er smal, men jeg får ikke til å midtstille header bildet. Er det vanskelig å lese nå? Jeg har minipc så hos meg ser alt normalt ut nemlig, men på PA sin pc blir det litt rart.

På tide å ta kvelden. I morgen blir jeg hjemme med en syk Henrik. Han fikk ikke ta gastroskopiundersøkelsen før 26 januar.. Måtte vente minst to uker etter infeksjon før man kan ha narkose. Vår sykdomskvote må vel være brukt opp nå?

Ingen kommentarer: