Forside

mandag 3. januar 2011

Ny arbeidstid

Fra og med i dag er min arbeidstid 9-15. Det var helt merkelig å ikke stå opp før klokken sju, ha god tid og ta halv ni banen til jobb. Forhåpentligvis skal dette gjøre så hverdager ikke blir så hektiske. Det er deilig å ha en hel fridag i uken, men alt i alt så tjener det nok familen bedre at jeg har kortere dager. Så nå prøver vi dette en stund. Jeg har avtale frem til mai om 80% stilling, om jeg søker redusert arbeidstid et år til vet jeg ikke enda.

Det var jo ekstra rolig for meg i dag for i natt ble Henrik også syk og PA blir hjemme med han og Vilde. Nå lurer jeg litt på hvordan det blir med undersøkelsen. Han kan ikke ha narkose om han har feber og forkjølse. Jeg skal ringe sykehuset å snakke med dem ihvertfall.

Alltid noe... men sånn er livet med barn  :)

Ingen kommentarer: