Forside

søndag 2. januar 2011

Ny uke venter

Strømkablen til pcen min har sluttet å virke og pcen er helt tom for strøm. Ganske kjedelig å være uten pc, men forhåpentligvis er en ny kabel lett å få tak i når butikkene åpner. Jeg skjønner at jeg er avhengig:)

I dag har vi ihvertfall ryddet ut julen og er klare for hverdagen igjen. Vilde er forsatt syk, så det kan nok hende det blir hjemmedag på oss i morgen. Vi får nok ta turen til legen om feberen er like høy også.

På tirsdag og onsdag skal Henrik på sykehuset og ha en gastroskopi undersøkelse. Jeg liker dårlig at han må ha narkose, men det er for ubehagelig for han å ha undersøkelsen uten. Nå krysser vi alt vi har for at det ikke er noe mer alvorlig enn et betent spiserør. Kanskje blir det en refluksoperasjon iløpet av året.... Medisinen han tar virker ikke så godt lenger og han plages mye. Jeg skulle gitt alt for å ta fra han alle vondter!

Aller fineste gutten vår!

Jeg ønsker dere en fin uke og en god start på det nye året :o)

2 kommentarer:

Camulen sa...

Godt nytt år til deg og dine, og lykke til med Henriks undersøkelse denne uka! Håper også Vilde blir bedre. Det er mange barn som har hatt høy feber mange dager i strekk i desember, men gøy er det uansett ikke med syke barn.

Ellers vil jeg bare si at jeg ikke synes du skal slutte å blogge. Det er så koselig å følge den!

Ellen sa...

Godt nytt år!! Jeg er altfor dårlig på å kommentere for tiden,men jeg titter ofte innom ;)
Det er så kjedelig å høre at Henrik har mye plager, håper undersøkelsen går bra og at de finner ut av det. Lykke til!
Ha en fin første uke i 2011!!! Ellen