Forside

lørdag 8. januar 2011

God kveld i stuene

Endelig har roen senket seg over hjemmet vårt også. P ruslet nettopp inn i sengen. Jeg har vært en smule Tårnfrid de siste dagene, og det hjelper liksom ikke at det er helg alltid heller. Hundre ting som skal fikses både hjemme og på jobb hver dag.

I dag var H invitert i bursdag og vi hadde ikke engang gave klart i dag tidlig. I tillegg manglet H innesko (penskoene var for små) Så da var det bare å sette kursen mot nærmeste shoppingsenter før bursdagsstart
kl 13 i dag. Gave og sko ble innkjøpt og to minutter på ett ankom vi bursdagen. Henrik er så beskjeden av seg, og med 24 barn på fest ble det for skummelt for han å være der alene. Så da var det bare å slå seg til ro på fest de neste to timene:) Barnets mor, Silje er verdens beste vertinne og hadde laget i stad eget servering for foreldrene. Snakk om lukus!
Etter pølsespising var det show med tryllekunstner. Barna elsket det!

Daniel Larsen tryllekunstner
Henrik ser ut som en minimann:)

PA er litt bedre i dag og hadde Vilde hjemme mens vi andre var ute her og der. Jeg håper influensaen skal slippe taket i dette huset for godt nå.

 På vei hjem fra bursdag. Jeg vurderer forresten å bli lys i håret igjen...

Nå burde jeg å laget glasur til saupkaken  som jeg har bakt i kveld. Den er til juletrefesten på jobb i morgen. Godt med alt som er gjort, men jeg kan rekke det i morgen formiddag også....

Ingen kommentarer: