Forside

søndag 9. januar 2011

Ønskeliste

Like sikkert som at solen har snudd og våren er i sikte kommer min trang til å gjøre endringer i hjemmet. Sånn er det hvert år. Vi har tenkt å endre litt på en vegg mellom kjøkken og stue for å få en større spiseplass. Venter og venter på at snekkeren vi kjenner skal finne ledig tid!
Av andre litt mindre forandringer ønsker jeg meg hyller. Både til gang og stue. Jeg liker hyller!


 Og denne hvite krakken elsker jeg!

En ny dør mellom gang og stue må komme på plass i løpet av våren. Det har stått på listen lenge...  Jeg vil ha det lyst og åpent. Veggene i stuen og taket skal males. Fargen vi har føles for mørk, tror det er caffe latte. (forrige eier som malte). Inntil vi finner drømmehuset velger vi å gjøre det beste ut av leiligheten vi bor i nå. Man lever bare en gang og det er ingen grunn til at man skal mistrives i eget hjem mener jeg.


Små søte, vaser med friske vårblomster i skal jeg ha mange av fremover :)

Alt dette fant jeg hos Eventyrlige Hjem!

Ingen kommentarer: