Forside

tirsdag 25. januar 2011

Gruer litt...

For Henrik sin undersøkelse i morgen. Han skal selvfølgelig møte fastende, og det kommer til å gjøre så alt føles verre når han blir sulten. Det er bare snakk om en undersøkelse, en gastroskopi. Unnagjort på ca 30 minutter, men likevel. Han må ha narkose og kanskje smertestillende i etterkant. Jeg tenker jo også på hva de kan finne der på vei nedover i spiserøret. Vi vet han har reflux, men hvor syk er han, hvor mye betennelse finnes i det lille spiserøret hans... Må han operere, eller skal han fortsette som nå med medisiner (og dumme bivirkninger)? Jeg håper vi får alle svar i morgen! 

Det å skulle sitte utenfor å vente mens de undersøker og på oppvåknigen etterpå minner meg om operasjonen som var i 2008. Mitt aller verste og kankje beste mammaen-til-Henrik-minne. Jeg var så redd, men så ufattelig lettet da sykdommen var borte. Han er jo en frisk gutt nå, om man ser bort i fra refluksen.

Puss på deg vår elskede tullegutt :)

Nå skal jeg prøve å ikke tenke så mange skumle tanker altså, det kommer til å gå så fint i morgen! 
Vildemor er fortsatt syk så natten kommer ikke til å by på veldig mange timer sammenhengende søvn, det er best å sove mens hun gjør det rett og slett.

2 kommentarer:

June sa...

Off, jeg er nok ikke så flink med treningen som jeg kunne vært, men alt hjelper vel?! hehe

Lykke til idag! Aldri godt når våre små må gjennom så store ting. Men det går nok veldig fint!:)

Ha en fin onsdag

klem

Mocca sa...

Lykke lykke til! Dette går så fint så :)