Forside

søndag 23. januar 2011

Liv og røre

Så mange fine mamma-venner med barn har vært her i dag. Jeg føler meg så heldig som har disse i livet mitt! Det var virkelig liv og røre i vår lille leilighet mellom klokken 10 og 13 ;)


 Våre favoritt naboer!
Jeg hadde planlagt å servere grove muffins, frukt og kaffe. Men muffinsene ble mislykkede så PA stekte lapper i siste liten, og Monika reddet oss med GOD eplekake fra jobben sin. Takk! Typisk at det går galt når man får fullt hus!  Det ordner seg jo alltid, utrolig hva man har stående i matskapet ;)

Josefine og barna ble hos oss hele dagen igjennom. Jeg nektet dem faktisk å dra hjem! Det er så lenge siden vi har fått ordentlig tid til å være sammen. P R A T E! Da de andre gjestene gikk og det var tid for sovings for Ella og Vilde gikk vi ut i fine solen. Så deilig å gå tur. Jentene sov søtt og vi vårværet.


I love you!

Nå pågår kveldsbad og straks kveldsmat før to trøtte små takker for i dag. De er lykkelig slitne etter en herlig søndag! TAKK kjære venner for i dag:)

1 kommentar:

Ellen sa...

Å, så herlig hektisk =) Og sikkert bittelitt slitsomt med så mange på besøk. Håper dere finner bilen til slutt, det er en stor investering, så viktig å vite hva man vil ha. Også er jeg helt enig at dere holder dere unna han selgeren du skrev om, hehe! Han skal ikke få noe ekstra altså ;)
Ligger en award og utfordring inne hos meg, ta den hvis du har tid og lyst!
PS: jeg trenger fortsatt adr din hvis du vil ha overraskelse i posten;)