Forside

mandag 24. januar 2011

Organisering

Velkommen ny uke og nye muligheter! Jeg starter uken med sykt-barn-dag. Vildemor kastet opp på morgenkvisten. Jeg tror ikke hun har fått omgangsyke, det er nok mer forkjølse som plager henne. Hun pleier kaste opp slim når hun er forkjølet. (beklager ekle detaljer)

Henrik skal på sykehuset i dag. På onsdag skal han ha gastroskopi. Nå håper jeg han holder seg frisk så vi slipper utsette denne undersøkelsen en gang til. Det skal bli godt å få det overstått! Mest av alt skulle jeg ønske jeg kunne tatt undersøkelsen for han.

I etterniddag tar jeg turen på "mammamingel" sammen med en god kollega og Josefine. Denne uken er full av planer og krever en god del organisering ser jeg. I dag stepper Mor inn og overtar Vilde når H skal på sykehuset.

Jeg er så takknemlig for at vi er to til å dele hverdagens gleder, utfordringer og sorger! Selvfølgelig er det tøft enkelte ganger med tre barn i familien, netter uten søvn og alle bekymringer for H sine plager. Men jeg tror det gjør oss sterkere! Tross alt :)

Ingen kommentarer: