Forside

mandag 7. mars 2011

Kul

Jeg er så glad for at selebukser er in igjen :) På 90-tallet hadde jeg opptil flere selv, synes det var skikkelig kult. (inspirert av Frida med hjertet i hånden!) Det eneste var at mine ben alltid var for lange for selebuksebena. Høyvann var ikke min favoritt. Jeg måtte derfor ha stor størrelse, så buksa ble giganstisk og bena akkurat passe for korte ;)

Uansett, jeg hadde tenkt å vise dere Henrik sin nye dongeribukse fra KappAhl.



Han insisterte på å ha tørkle hengene på lommen:)

Glad mandag!

3 kommentarer:

Josefine www.Prinsessansdagbok.com sa...

FIIIINESTE H! Vi har litt lyst og komme og besöke dere idag men vi får planlegge en dag istedetfor // Miss impulsive!

Kristin sa...

Tøffe bukser til en tapper liten kar :-)

Jeg er også på klesjakt for tiden, på nett. Plutselig er poden en str større samtidig som det er en ny sesong i vente. Ikke så lett å finne stort utvalg til disse guttene, så alltid hyggelig å se hva andre har funnet for noe fint!

Kristin

Ashi sa...

Dilla- Det er helt sant at det ikke er så lett med gutte-klær! Jentene har et større utvalg... litt urettferdig egentlig :)