Forside

tirsdag 5. april 2011

Kakepjatt og litt kveldsmat

I ettermiddag har jeg fyllt marsipankaker til bursdagsfeiring på jobb i morgen. Hva gjør man vel ikke for sine kollegaer..... Det er min feil altså, jeg innførte ny ordning for bursdager i år. I stede for at den som har bursdag må ha med kake har vi nå heller en sosialkasse hvor vi (jeg og min nærmeste kollega) kjøper inn kake eller is og feirer alle bursdagsbarna en dag i måneden. En av dem som skal feires i morgen mente at marsipankake var eneste godkjente bursdagskake så da fikk det bli det denne gangen da.
Når kakene var kjørt til jobben og shopping med Pernille var overstått var det så godt å synke ned i sofaen med litt god kveldsmat. Ikke akkurat marsipankake som fristet meg!
 Egg, skinke og tomat, Mmmm!
Jeg er ingen kondtitor!!!!! Lokkene er skrukkete og skrifen stygg og skjelvete, men jeg setter min lit til at bursdagsbarna tenker at tanken og innholde teller mest:))

I morgen er Henrik, Vilde og jeg bedt på middag, en lukus vi gleder oss masse til!