Forside

søndag 17. april 2011

Palmehelgen

I går satte vi kursen mot sommerhytten vår og begynte på "innflyttingen". Jeg kjørte egen bil og la inn noen shopping-stopp på veien, mens PA og en nabo-venn handlet madrasser og fikk store ting på plass. Barna koste seg med besteforeldre på Folkemuseet. Alle hjerter gledet seg med andre ord :))
PA og jeg sjauet til nærmere midnatt i går og fikk gjort en masse. Vi stengte verden ute og var bare oss. Så deilig å kunne gjøre det noen ganger! Vi visste jo at barna var i de beste hender.

Enkel servering i går kveld, krepsehaler og reker. Og hvitt i glasset selvfølgelig.

I formiddag kom farfar ned sammen med Pernille og Henrik. Enda flere småting ble fikset med god hjelp av farfar. P, H og jeg gikk en tur langs sjøen...






Sol og sjø- perfekt kombinasjon!

I kveld har jeg solvarme kinn og er behagelig sliten etter sjauing og masse frisk luft. Jeg skal avslutte dagen med et bad og hårkur. En arbeidsdag så er det påskeferie.

Ingen kommentarer: