Forside

mandag 6. juni 2011

Alenemor i kveld

Gosh som jeg savner guttene mine i kveld! PA sender oppdatering på sms og alt går stort sett fint med dem på sykehuset. Jeg vil jo være begge steder...

Jeg er ikke så god på å være alenemamma. Det blir lett litt hektisk når middag skal lages, lekser sjekkes, leilighet ryddes og barn bades. Og så legging da. OH MY, nå har vi en Vildis som ikke sovner så lett som vanlig lenger. På tide å kutte ned på formiddagshvilen tror jeg.

God natt kjære dere :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så bra at alt har gått fint med H og jeg kan godt skjønne at du vil være begge steder OG opplever det mer hektisk å være alene. Sistnevnte tenker jeg ofte på de få gangene mannen er borte, men kanskje er det nettopp derfor jeg syns det er så mye mer utfordrende da siden det skjer så sjelden? :)

Bror (snart 2,5 år) befinner seg skrekkelig i grenseland for om han i det hele tatt bør sove noe som helst på dagen lenger, samtidig våkner han så tidlig at jeg ikke får meg til å slutte helt heller.

Ha en deilig uke, håper Henrik slipper større ubehag etter operasjonen!

Klemmer