Forside

tirsdag 7. juni 2011

Blomstereng

Ute er det varmt, men skikkelig ruskevær. Da jeg kom på jobben i dag var jeg gjennomvåt! Fikk låne en gammel Levis fra tidlig 90-tallet av min gode kollega Arvid ;) Dere vet, sånn med høyt liv og vid rundt rompa og lårene. (nei ikke helt som de som er in i disse tider) Jeg følte meg ikke veldig fin, men tørr var jeg. Og min egen bukse fikk tørke i fred og ro. 

Juni er St.hans feiring, markjordbær og markblomster for meg. Og klær med glade farger, og masse blomster! Nå er sommeren her på ordentlig :)



Disse fine blomsterklærne minner meg om "arve-stilen" jeg hadde som liten jente. Jeg arvet nemlig en del, både fra tanter og andre. Litt hjemmesydde- og litt kjøpte klær. Jeg likte best rosa og rødt ja :) Toppen i midten må jeg ut å se på en dag solen skinner tror jeg. Den var virkelig søt som sukker!

Ingen kommentarer: