Forside

søndag 22. august 2010

Velorganisert

I denne familien har vi fokus på organisering om dagen. Det krever litt når man er fem i familien føler jeg (vi). Jeg elsker å planlegge og lage lister over ting, så dette går ganske bra. Enn så lenge ;)
Vi har laget liste med de neste 30 middagene (!!), fylt ut måndesplanleggeren med aktiviteter og bestemt to ferier i løpet av høsten. PA og jeg har våre faste oppgaver. Han handler feks mat og jeg vasker klær. Vi prøver å fordele sånn at vi får de oppgavene hver av oss vi selv liker best. Jeg liker ikke klesvask egentlig, men jeg er best på det ;)

Vi kommer nok til å skli ut litt utover høsten, men foreløpig er vi flinke og velorganiserte her:)

Pernille begynte på speideren i går. Venninnen hennes er usikker på om hun vil fortsette, og da er jeg usikker på hva P velger også. Hun går i en annen kommune og har ikke noe nært forhold til de andre barna i gjengen. Bortsett fra fetteren sin, men det er jo ikke akkurat han som holder henne i speideren tenker jeg :) Hun liker godt å være speider, så jeg håper hun velger å fortsette.

Denne uken er det fullt opp hver dag, jeg får komme meg på jobb nå først og fremst ihvertfall...


Glad tirsdg hilser H og jeg! (bilde fra helgen)

Ingen kommentarer: